dilluns, 20 de setembre del 2010

índex d'activitats creixent i participativa

Feu click sobre les activitats en color blau per a veure'n la descripció i imatges.
ESTEM DESCRIVINT CADA PROPOSTA, AVIAT TINDREM UNA ENTRADA PER CADA UNA.
Ens ajudeu a classificar-les per grups d'edats? A cada entrada podem posar una etiqueta amb l'edat recomanada.


-Collage: Gràfica modular efímera i reciclatge
-Construcció de disfresses, emolicats


-Construcció de maraques i altres instruments

-Dibuix amb lupa (descobrint un mini-món)
-Dibuix a l'atzar: saltant pel diccionari
-Dibuix: cadàver exquisit
-Dibuix: calcar ombres (fulles, plantes, perfils)
-Dibuix: Cec+pigall
-Dibuix continuu, sense aixecar el llapis
-Dibuix: creixement dels brots patates, moniatos, altres vegetals germinables.
-Dibuix: enquadrant el centre d'interès en un mirall (de les 3d a les 2d)
-Dibuix: geomètric- abstracció partint de la figuració d´un paisatge

-Dibuix: híbrids: llibreta espeiral modular, album de cadàver exquisit

-Dibuix efímer a la sorra dins un caixetí (tapa de caixa de sabates)

-Dibuix/escultura: efímer amb pedres, fulles branques.
-Dibuix: Marcs: un dispositiu simple per a enquadrament, referència per a l'observació.
-Dibuix/pintura amb la boca
-Dibuix/pintura: detectiu de taques rorshak-daVinci
-Dibuix/pintura: cartell per a l'habitació (cadascú el seu o creuats)
-Dibuix/pintura: expressió gràfica amb música- abstracció dinàmiques i sons-colors-formes-emocions
-Dibuix/pintura: expressió gràfica de les emocions bàsiques escoltem i contemplem una forma d'expressió no verbal, obrim un diàleg posterior des d'una nova perspectiva.
-Dibuix/pintura: flip book

-Dibuix/pintura: Retrat disfressat
-Dibuix/pintura: Retrat sobre la foto ampliada
-Dibuix/pintura amb la mà contària a la dominant
-Dibuix: Tira còmica: narrativa amb ninotets-escenografia (teva-meva) dibuixar la història o actuar-la
-Dibuix tipogràfic, amb els cràcters tipogràfics del mòbil o d'ordinador.

-Escultura: Afegir noves figuretes al pessebre

-Escultura efímera, talla de patates.
-Escultura efímera i quotidiana: Erwin Wurm (1 objectes, 2roba)

-Escultura: Embolicant com Christo

-Escultura amb bosses de plàstic
-Escultura pa sec (talla)

-Escultura: Papallones vegetals
-Escultures en plastilina i dibuix
-Escultura: Papiroflèxia informal, invencions irrepetibles
-Escultura: pasta de dacsa (blat de moro), figuretes i ninotets comestibles.
-Escultura: Pedres en equilibri: Goldsworthy
-Escultura: Mòbils diversos, Alexander Calder i l'equilibri de les formes.
-Estampació: bosc de brocoli (fractals) i altres vegetals

-Gravat en plastilina – estampa monocroma / estampa psicodèlica (fer i desfer dibuix) capsa
-Gravat en aigua de fang sobre melamina
-Joc del telèfon (contrucció amb gots de plàstic i fil)

Música
-Noves lletres per les cançons: canteu cançons que conegueu i us agradin. Proveu de canviar-ne la lletra.
Podeu fer-ho improvisant, sobre la marxa i tal com raja, o dedicar temps a pensar-ho bé, escriure les noves lletres i treballar temes en concret segons propòsits educatius que tingueu.


-Pesca mental. (pot semblar anecdòtic, però serveixi per recordar que en qualsevol situació podem aplicar la imaginació i fent una micade mímica, recrear processos i activitats, malgrat que no tinguem cap dels materials que normalment caldrien.)

-Pintura: Barrejant pintura a l'aigua i a l'oli, turbulències, i estampació.
-Pintura a ditància: pizells, cordills i atzar.
-Pintura sobre objectes trobats (electrodomèstics vells o en us, fustes, pedres)

-Tancar la tele i parlar, mentres sopem o després.

-Titelles-ombres xineses
-Teatre d'objecte: narrativa amb ninotets-escenografia (teva-meva) dibuixar la història o representar-la

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

indiqueu el vostre nom i deixeu el comentari, gràcies